Servis ve Bakım Hizmetlerimiz

 

ARASCO ürün ve proje temini sonrasında garanti ve servis hizmetlerinin hayati önemi olduğuna inanır, Bu konuda Ülkemiz ve Türk Cumhuriyetleri çapında geniş servis ve garanti desteği sağlayabilen yedek parça mevcutları dahil geniş ve güçlü müşteri destek hizmeti merkezleri ağı ile hizmet vermektedir. Kalite standartları kapsamında OHSAS 18001-İşci sağlığı ve Güvenliği, ISO 14001 - Çevresel koruma ve yönetimi ve Hizmet yeterlilik konularında belgelendirmiştir. 

  • 24/7/365 Gün Müşteri Hizmeti
  • Garanti Hizmetleri, Sözleşmeli Servis ve Bakım Hizmetleri
  • Tüm seviyelerde Mühendislik Desteği
  • Planlanmış Önleyici Periyodik Bakım Programları
  • Aylık veya ayda iki defa arazi gezileri ve sistem kontrolleri.
  • Yedek Parça satışı
  • Çevrim içi uzaktan destek ve hizmetler, Aylık Raporlama, Yardım Masaları